Open Ochtend

Onze volgende open ochtend is in november 2024.

LR HPC Passe Partout 3783

Wij organiseren twee keer per jaar een open ochtend. De eerstvolgende open ochtend is in november 2024.

Het team, onze ouders en leerlingen vertellen en laten u graag zien hoe wij werken.

U kunt zich ongeveer twee maanden van te voren aanmelden voor onze open ochtend. Tot die tijd kunt u gebruik maken van een persoonlijke rondleiding.

Over onze open ochtend

U bent op zoek naar de juiste school voor uw kind. Een open ochtend is bij uitstek geschikt om kennis te maken met onze school. U als ouder of verzorger kunt zien hoe ons onderwijs eruit ziet.
Onder het genot van een kop koffie of thee kunt u in gesprek met ouders en de directie van onze school. Uw kind(eren) zijn van harte welkom om mee te komen.
Onze leerlingen van groep 8 laten u graag de school zien.

Let op: Voor schooljaar 2024 - 2025 hebben wij alleen nog ruimte in groep 1 en 4.

De overige groepen zitten vol. Hier komt op termijn ook helaas geen plek meer vrij.

Op zoek naar de juiste school voor uw kind?